maandag, maart 04, 2013

Korte reacties

Ik zou veel tegen je kunnen zeggen, benoemen en met je delen. Maar het enige wat ik echt tegen je wil zeggen is, Dank je wel Leonne! Dank je wel dat jij op mijn pad kwam, fijn dat de kosmos dat geregeld heeft :-) En nu de uitdagingen groter worden, of beter gezegd ik mezelf beter leer kennen, de sessie bij jou mij helpt om verder te komen in mijn proces wat ik met vertrouwen nu aan kan gaan. Angsten mag zien en niet meer weg hoef te lopen of hoef te verstoppen. Nogmaals dank je wel! 
Liefs Anke

Mijn bezoek aan Léonne is heel belangrijk geweest voor mij en mijn proces in zelfontwikkeling.
Ik kwam bij haar met nogal wat levensvragen, dingen waar ik herhaaldelijk tegenaan liep en waar ik ondanks veel zelfonderzoek niet uitkwam. Léonne heeft de angel eruit gehaald voor mij! Door Léonne kwam ik te weten dat de oorzaak van mijn problemen oorsprong hebben in een vorig leven. Dit heeft Léonne gedaan door het mij gewoon te vertellen, zonder doekjes erom te winden. Geen regressie kwam eraan te pas. Léonne schetste gebeurtenissen van dat vorig leven, die ik inhoudelijk niet kon herinneren, maar het gevoel dat erbij kwam kijken herkende ik maar al te goed. Puzzelstukjes vielen op z’n plaats. Hierna zijn we aan de slag gegaan hoe ik de problemen waar ik nu tegenaan liep te lijf kon. Léonne drukte mij op mijn hart dat het nu vooral belangrijk is vooruit te kijken, weten wat ik nodig heb en waar ik naartoe wil. Dit in plaats van terug te kijken en te ‘blijven hangen’ in de pijn en verdriet van de gebeurtenissen in het vorige leven.
Na 6 maanden ben ik nog een keer naar Léonne toegegaan, niet echt met een hulpvraag, maar ergens had ik het gevoel dat het goed zou zijn nog een keer te gaan. Dit gevoel bleek juist. Mijn ontwikkeling had een enorme spurt gemaakt, ik voelde dit ook zelf. Léonne kon aan mij zien (aan mijn energieveld om me heen) dat ik het trauma van het vorig leven al zowat had overwonnen. Deze bevestiging was super. Nu kon ik verder, verder met ‘wat de bedoeling is’ hier voor mij. Weer kon Léonne helder voor mij schetsen ‘wat de bedoeling’ dan nou eigenlijk is, en hoe ik hiermee aan de slag kan. De sessies bij Léonne zijn voor mij precies op het juiste moment gekomen, ik vertrouw er inmiddels volledig op dat het ook niet anders kan dan dat je op het goede moment bij Léonne aanklopt.
I.T.

Mijn ervaring met het gidswerk van Léonne is dat de uitkomst erg confronterend was, maar wel erg relevant. Het zorgde ervoor dat ik mijzelf begreep en me bewuster werd van wat er in mij speelde. In de eerste weken na de afspraak waren mijn gevoelens sterk aanwezig en wist ik (nog) niet goed hoe ik ze moest plaatsen. Hierna leek het echter alsof ik deze steeds meer een plekje kon geven. Soms zijn er dingen die je liever niet wilt horen of weten, omdat ze bijvoorbeeld pijn doen of confronterend zijn. Deze dingen gaan niet weg als je er niet naar luistert, je hebt er alleen geen controle over. Door ze onder ogen te zien, kan je het accepteren of loslaten.
Wat het precies is, hoe het werkt, wat het doet kan ik niet uitleggen. Maar er is 1 ding wat ik zeker weet; het heeft gezorgd voor een keerpunt in mijn leven, waar ik tot op de dag van vandaag nog steeds erg dankbaar voor ben.
LvS

Lieve Léonne, wat was jij weer opperbest. Wat geef jij de mensen toch immens veel. Wat een dankbaarheid vervult ons dan, dat we mogen weten, weten hoe het zit, verklaren wat anders verborgen blijft of veel langer duurt voordat het duidelijk wordt. Jij maakt draaglijk wat met het blote oog niet te dragen lijkt. Jij geeft vertrouwen. Jij geeft een achtergrond aan het geheel. Eentje die je de rest van je leven bij zal blijven. En natuurlijk blijft het aardse verdriet maar jij voegt er wat aan toe. Tsjonge jonge jonge. Geen woorden voor.
Ingrid

Je kunt als mens zelf voelen wat je levenspad of je levensmissie is. Maar op het moment dat een ander de spiegel wil zijn voor je ziel, dan lijkt het bewustzijn daarvan werkelijkheid te worden. Jij, Léonne, hebt door jouw wijze van reading mij bevestigd in wat ik te doen heb in dit leven. En mijn missie wordt met de dag meer vlees en bloed. Jouw gidswerk was heel bijzonder: ik herkende alles wat je mij aandroeg en verwonderde mij tegelijkertijd over de precisie van datgene wat je nooit had kunnen weten en toch zo nauwkeurig als Zwitsers uurwerk. Ik heb mij daardoor bevestigd, gesterkt en gezien gevoeld. Dat doet een mens (en de mensheid) goed. Dank daarvoor.
Farida

Na mijn - voorlopige laatste - cursus in Duitsland, waarna ik mij Autorised Dierentolk mocht noemen, had ik met Léonne eind januari 2012 een afspraak. Ik wilde graag weten of ik op de goede weg zat en of mijn moeder al helemaal over was. Léonne zag als eerste een roedel honden, daar kreeg ik kippenvel van en was voor mij het teken dat ik op de goede weg zat. Mijn moeder is gewoon heel dicht bij mij en helpt mij met heel veel dingen. Zij vindt het leuk om ook hiervan te leren, dat was in haar tijd not done.
Mijn gesprek met Léonne heeft mij veel aha momenten bezorgd. Wat ook heel fijn was dat alles werd opgenomen zodat ik het gesprek altijd weer kan beluisteren. Dit gesprek met Léonne was het mooiste wat ik heb meegemaakt. En ik weet zeker dat er nog meer gesprekken zullen volgen.
Léonne nogmaals hartelijk dank voor jouw antwoorden op mijn vragen.
Dier (vriendelijke) groet,
Marijke van Donk-Hallewas

Door mijn sessie bij jou heb ik duidelijkheid gekregen over mijn ontwikkeling op spiritueel niveau en antwoord op vragen, waar ikzelf geen antwoord op wist. Ook een bevestiging wat mijn taken zijn in dit leven.
Ik vind dat jij de mensen op een zeer liefdevolle manier uitleg geeft waarom en waardoor zij bepaalde problemen doormaken.
Jij hebt een prachtige taak hier. Ga zo door!!
Lieve groeten,
Trix

Ik kan Léonne enorm aanbevelen als intermediair die je op een integere en zuivere manier begeleid in het in contact treden met je gids(en) dan wel ondersteunt bij het verder ontwaken van sluimerend bewustzijn. Een bezoek kan voeding voor jaren zijn leert mijn ervaring. Voor mij betekende het eerste bezoek aan Léonne dat ik met een schat aan informatie naar huis ging waar ik, achteraf gezien, drie jaar lang veel ontwikkelingsstappen door heb laten inspireren. Niet eens altijd actief. Maar bij mijn tweede afspraak, drie jaar later, werd mij duidelijk hoezeer de inzichten van het eerste consult doorgewerkt hadden in mijn zelfvertrouwen om nieuwe talenten te ontwikkelen en vermogen om karmische bagage te doorgronden en los te laten.
O. te A.

Lieve Léonne, een bezoek aan jou is als een warm bad. Zuiverheid, herkenning, verruiming en vernieuwing in je blik naar binnen, een leermoment. Dit ondervond ik ook in hoge mate bij het lezen van al jouw zo waardevolle en wijze berichten.
Marielou

Een mystieke ervaring in het buitenland bracht mij onverwacht in contact met de geestelijke wereld waar ik wel in geloofd had, maar waar ik veel te nuchter voor was om te beseffen dat deze ook echt werkelijkheid was. Ik mocht onder andere ervaren dat het universum uit een scheppende kracht van onvoorwaardelijke liefde bestaat die door ons allen stroomt en ons met elkaar verbindt. Een aantal weken mocht ik deze liefdes-energieën en dit licht in mijn dagelijkse leven (als gewone huisvrouw en moeder) ervaren en verwerken.
Deze ervaring zette mijn hele leven op z'n kop.  Alle overtuigingen en alle waarden waar ik mijn leven aan vast had vast gehouden  werden door elkaar geschud. Ik was immers zonder een God, maar wel met vertrouwen in de Go(e)dheid van het leven, opgevoed.
Wie was ik nu eigenlijk?? En hoe zat dit leven nu in elkaar?? Een existentiele crisis....
Tja en op zo'n moment bracht een vriendin mij het adres van Léonne.
Léonne had een heel prettig contact met mijn gids en kon haarfijn en in zeer heldere bewoording de boodschap van mijn gids aan mij overbrengen. Dit gesprek heeft mij weer op de rails gezet en mij een dieper inzicht in mijzelf en het leven gegeven.
Het is vooral de doorleefde wijsheid van Léonne zelf, die de woorden van mijn gids meteen ook in praktische tips omzetten. Zo reikte ze mij specifieke parabels van Jezus, bijzondere boeken van Rudolf Steiner, maar ook een praktische dagelijkse reinigings-oefening aan. Haar liefdevolle houding vol mededogen en haar zorgvuldige woordkeuze maken een sessie bij Léonne tot heel bijzondere ervaring.
Annemarie

Het is moeilijk als je niet zo goed in de gaten hebt dat je, met alle goede bedoelingen, telkens hetzelfde vertrouwde karrenspoor kiest. Dat spoor is bekend, heb je eerder gedaan. Ineens, of zo lijkt het dan, werkt het niet meer. Je bent in een andere levensfase beland, of, zoals bij mij, leek het alsof het vertrouwde karrenspoor mij mijn weg verder liet vervolgen, maar ik draaide eigenlijk cirkeltjes: telkens kwam ik weer op hetzelfde kruispunt. Een blinde vlek zogezegd. En zo komt hetzelfde proces steeds heftiger in je leven terug, totdat je moe wordt, en beschadigd raakt door botsingen met de andere weggebruikers. De vraagstelling die Léonne van je vraagt, zet je weer even stil, eerlijk kijken naar het proces vanuit jezelf, niet vanuit je omgeving met al die botsautootjes. En Léonne kan daardoor beter een verbinding maken met hen die je lief zijn, en die vanuit een andere dimensie je omringen. Je eigen lieve wegenwacht. En daar ben ik dankbaar voor.
Agnes

Mijn eerste bezoek aan Léonne is er een geweest die ik vermoedelijk nooit meer zal vergeten. Wat zij je kan meegeven is uniek, verhelderend en een werktuig voor jezelf om verder mee te gaan. Op het moment dat ik noch bos, noch boom, noch blad zag, liet ze me weten wat mijn unieke kern als mens is. Mijn karma, mijn gave, mijn patronen en boven alles: mijn zielsverlangen. Er viel een kwartje ... zodanig dat zelfs in de euro tijd het een kwartje gebleven is. En dat wil wat zeggen !
Op rustige, nuchtere en soms ook wel komische wijze laat ze jou kennis maken met een andere wereld. Door slechts stil te zijn en te luisteren weet ze op zeer kritieke vraagstukken een antwoord te geven. Hoe fijn en makkelijk is dat ! (voor ons uiteraard). Ik ben erg blij dat er mensen zoals Léonne zijn die op onbaatzuchtige wijze bereid zijn een ander verder te helpen.
Ik hoop dat zij haar unieke gave, kracht en wijsheid nog heel lang kan blijven doorgeven, want daar wordt deze wereld letterlijk een stukje beter van !
Anouschka

Wat heb jij ons met je huisbezoek ongelooflijk veel van waarde gegeven. Het geeft houvast, stevigheid. Precies waar het aan ontbrak. Dat leer je niet in de opvoedingscanonboeken. Super. En het werkt allemaal als een tierelier. Het energieveld wat je neerzet. Dat kinderen behoefte hebben aan een krachtige invulling. De vader- en moederrol. Eeuwige dank Léonne, of in de woorden van mijn vader die tijdens een sessie bij jou doorkwam, wat fijn dat u dit werk doet.
I. de K.

Dankbaar
Met beide benen op de grond
Starend naar mijn spiegelbeeld
Kijk ik mijzelf vol verwondering aan
Van bewondering val ik even stil
Voel de flarden van het licht in mij
De glimlach rond mijn mond
Laat mij stralen
Het licht dat zich een weg naar buiten baant
Ik ben niet degene die ik dacht te zijn
Ik ben als de zon
Ik ben licht
Ik ben warmte
Ik ben de oorsprong
Ik ben krachtig 
Ik ben een zekerheid
Ik ben er altijd al geweest
En ik zal voor altijd blijven stralen
Als stralend middelpunt
Jaap 


Ik wil je even laten weten hoe het met mij gaat. Het gaat heel erg goed: ik voel me fantastisch, innerlijk rustig en gefocust. En vol vertrouwen. Mijn houding heeft ook onmiddellijk gevolgen; ik word bijvoorbeeld anders behandeld door mensen/collega's. Met meer respect. Dat was een van de dingen die ik miste. De zaken lijken meer in evenwicht: zoals ik het voel zo gaat het nu ook/klopt het nu ook (binnen met buiten).
Ik ben dankbaar dat ik jou heb mogen vinden en ontmoeten en het is heel bijzonder wat je voor mij en met mij gedaan hebt.
H.B.

Ben ontzettend dankbaar dat ik jouw prachtige manier van coachen heb mogen ervaren. Daardoor voelde ik mij zo 'gezien'. Heb daar veel van geleerd inzake mijn eigen coaching naar anderen.
C.I.




1 opmerking:

Anoniem zei

Dit schrijven raakt me.
Hoe ze door Léone verder kan in haar leven.Hoe puzzelstukjes op hun plaats zijn gevallen.
Dank je voor dit delen.
Anita