maandag, november 19, 2012

Het stof uit mijn oren geblazen

Met eigenlijk best wel een apart gevoel bel ik aan bij het statige pand waar Léonne woont. Wat staat me te wachten? Vind ik het nou eng? Of ben ik gewoon heel benieuwd? In ieder geval is het bezoek zeer noodzakelijk voor mijn gevoel want ik loop echt een beetje dood in werk en privé. Dus het zal een verwachtingsvolle spanning zijn waarmee ik voor de deur sta. Laten we het daar maar op houden. Rustig ben ik in ieder geval niet. Maar Léonne maakt meteen zo'n fijne indruk dat er van angst of weerstand geen enkele sprake meer kan zijn. Hier kom je terecht omdat dat zo moet zijn. Dat is duidelijk.

Léonne gaat met een grote theekan voor de trap op naar haar werkkamer. Het is wel een statig pand, maar er heerst zo'n ongedwongen sfeer binnen. Geen gedoe, geen pretenties. We gaan zitten en Léonne vraagt hoe ik hier terecht kom. Zoals waarschijnlijk meer, hebben de berichtjes op de site over de nieuwe tijden waarin we leven me direct geraakt toen ik ze voor het eerst las. Intuïtief wist ik dat Léonne me zou kunnen helpen bij mijn vastloperij.

Léonne legt me uit over de sferen waarin we ons met onze vele levens ontwikkelen. Ze legt me uit waar ik nu sta en wat me nu te doen staat. Af en toe is ze stil en luistert ze naar haar helpers. Ze legt duidelijk uit wat de boodschap is. Ik moet het uiteraard allemaal zelf doen, maar ik ben niet alleen en ik kan mezelf helpen. Maar dat moet ik wel weer een beetje compassie gaan opbrengen voor dat wat me allemaal overkomt. Ik ben vastgeroest in mijn eigen zwart/wit situaties. Het wordt tijd dat ik mezelf ga zien zoals ik echt ben en dat is iemand met een doel op deze aarde. Die taak heeft te maken met het omvormen van de juristerij in ons land. Met compassie ga ik het redden. Er wordt van binnen een snaar geraakt waardoor ineens de muziek heel helder klinkt. Die muziek was er altijd al,  maar ik kon het zelf niet meer onderscheiden. Léonne heeft het stof uit mijn oren geblazen. Een waarachtigheid voel ik erbij en dat geeft enorm veel energie.

Léonne maakt de adviezen uit de geestelijke wereld op zo'n prettige no nonsense manier duidelijk. Het voelt werkelijk als de normaalste zaak van de wereld en dat geeft een heel liefdevol gevoel. Het is natuurlijk ook de normaalste zaak van de wereld! We zijn niet alleen en we zijn allemaal op een mooie reis. Wat Léonne zegt, laat de dingen op hun plek vallen.

Als klap op de vuurpijl brengt Léonne me ook nog in contact met twee andere dames die in hun werk hetzelfde ervaren en het gevoel hebben dat hen iets te doen staat. Met hen heb ik op een hele inspirerende manier contact en het stimuleert enorm om verder te gaan met de grote veranderingen. En wie weet komt er nog een business uit voort! Dat we door Léonne bij elkaar zijn gekomen, voelt voor mij een beetje als een zegen van boven. Ik ben Léonne en haar helpers heel dankbaar.

AB

Geen opmerkingen: